- Διαφήμιση -

Βρήκαμε στο περιοδικό ΤheBODY συνταγή για λαχταριστά smoothies:

ΥΛΙΚΑ
• 400 γρ. γιαούρτι πλήρες αγελαδινό
• 480ml γάλα πλήρες αγελαδινό
• 2 µπανάνες
• 320 γρ. Φράουλες

- Διαφήμιση -

Διαδικασία
1. Ξεφλουδίστε τις µπανάνες και κόψτε τις σε ροδέλες. Αφήστε τις στην άκρη.
2. Πλύνετε καλά τις φράουλες, αφαιρέστε τα κοτσάνια τους και κόψτε τις στη µέση.
3. Ρίξτε στο µπλέντερ το µισό γιαούρτι µε το µισό γάλα και τις µπανάνες και χτυπήστε µέχρι να έχετε ένα οµοιογενές µείγµα.
4. Αδειάστε το smoothie µπανάνας σε 2 χαµηλά ποτήρια και κατόπιν φτιάξτε αυτό µε τη φράουλα πολτοποιώντας στο µπλέντερ το υπόλοιπο γιαούρτι µε το υπόλοιπο γάλα και τις φράουλες. Αδειάστε και το smoothie φράουλας σε 2 χαµηλά ποτήρια και σερβίρετε αµέσως.

Συχνά λάθη
Αν θέλετε πιο ελαφρύ αποτέλεσµα µπορείτε να χρησιµοποιήσετε γιαούρτι και γάλα χαµηλών λιπαρών. Μπορείτε επίσης να χτυπήσετε όλα τα υλικά µαζί και να φτιάξετε ένα ανάµεικτο smoothie. Μη διστάσετε να πειραµατιστείτε µε διάφορα φρούτα αλλά και άλλα υλικά, όπως δάκρυα σοκολάτας και τριµµένο ινδοκάρυδο.