Συνεχώς βομβαρδίζεσαι από μηνύματα, ειδοποιήσεις, mails και κλήσεις. Ξέρεις όμως ότι το κινητό σου είναι η νο1 πηγή του άγχους σου; τι μπορείς να κάνεις…

ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ

Όταν κάποιος δεν απαντάει στο μήνυμα ή το mail σου, ορισμένες φορές νιώθεις ότι βρίσκεσαι στο περιθώριο και αναπτύσσεις αρνητικά συναισθήματα, και κατ’ επέκταση στρες. Μην τρελαίνεσαι και σκέψου λογικά. Ίσως έχει δουλειά ή οδηγεί ή δεν έχει μπαταρία. Τις περισσότερες φορές η απάντηση είναι πολύ πιο απλή από το σύνθετο μυαλό σου!

ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ 1 ΩΡΑ ΠΡΙΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΥΠΝΟ

Η χρήση του κινητού σου, προτού ξαπλώσεις στο κρεβάτι, ευθύνεται πολλές φορές για την αϋπνία ή τη νευρικότητα κατά τη διάρκεια του ύπνου. Μη βάζεις το κινητό να σε ξυπνάει. Αγόρασε ένα φτηνό ξυπνητήρι!

ΜΙΛΑ, ΜΗ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ!

Αν θέλεις να συζητήσεις κάτι, είναι προτιμότερο να καλέσεις το άτομο που θέλεις παρά να στείλεις μήνυμα. Έρευνες έδειξαν ότι όσοι προσπάθησαν να απολογηθούν μέσα από ένα μήνυμα έκαναν χειρότερα τα πράγματα. Αντίθετα, το sexting κάνει καλό σε ένα ζευγάρι καθώς έρχεται πιο κοντά και εκφράζει τα θέλω του.