- Διαφήμιση -

Η Σοφία Φώτεινα είναι δασκάλα Γιόγκα (RYT 500) Himalayan Yoga Tradition, certified by Yoga Alliance και μας μυεί στα μυστικά της Γιόγκα.

Ποια είναι τα μεγαλύτερα οφέλη της γιόγκα στο σώμα μας;
Κάτι που αλλάζει προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο στο σώμα μας, έχει προηγουμένως αλλάξει στο ψυχολογικό επίπεδο και στο πνευματικό επίπεδο. Έχει πρώτα αλλάξει στο νου μας. Όμως έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε το σώμα περισσότερο, και δεν παρατηρούμε τις εσωτερικές αλλαγές που έχουν προηγηθεί. Πρώτα-πρώτα, παρατηρούμε να αλλάζει η στάση. Λες και ψήλωσα. Λες και περπατώ πιο αγέρωχα, καμαρωτά. Κι αυτό σημαίνει πως φοβάμαι λιγότερο, πως πιστεύω σε μένα περισσότερο. Αλλάζει το δέρμα μου, καθαρίζει από λεκέδες, σπυράκια και είναι πιο φωτεινό. Αν είχα δυσκοιλιότητα, πάει, πέρασε, η μνήμη μου οξύνεται, και κάποιοι μας ανέφεραν βελτίωση της όρασης. Σε μεγαλύτερες ηλικίες ρυθμίζεται η πίεση, το ζάχαρο. Οι πόνοι μας πονάνε λιγότερο.

- Διαφήμιση -

Πόσο βοηθά στη διαχείριση του άγχους και τη θετική στάση απέναντι στη ζωή;
Όπως είπαμε λοιπόν, η γιόγκα μέσω του διαλογισμού, μας έχει βοηθήσει πρώτα να ισορροπήσουμε συναισθηματικά, και σε αυτό συμβάλλουν ιδιαίτερα οι αναπνευστικές ασκήσεις. Είναι αυτονόητο ότι ισορροπώντας συναισθηματικά, μπορούμε να εκτιμήσουμε αυτό που είμαστε, να μας δεχτούμε με τα χαρακτηριστικά μας, να έχουμε το θάρρος να κάνουμε λάθος και να μαθαίνουμε από αυτό, οπότε παύει να είναι λάθος, είναι ευλογία, είναι ένα μάθημα που το μάθαμε και πάμε παρακάτω. Στην πορεία συνειδητά επιλέγουμε θετική στάση απέναντι στη ζωή και αυτό δεν σημαίνει ότι αρνούμαστε να δούμε και την άλλη όψη.

Μετά από πόσο καιρό βλέπουμε τα πρώτα αποτελέσματα;
Αυτό εξαρτάται από τον ίδιο τον άνθρωπο. Όσο πιο ταπεινοί είμαστε, τόσο πιο γρήγορα μπορούμε να αλλάζουμε. Δείτε τα παιδιά, δείτε τους νέους μας. Είναι πιο ταπεινοί από μας τους ενήλικες που πιστεύουμε ότι τα έχουμε μάθει όλα. Φοβούνται λιγότερο να πούνε: «δεν το ξέρω αυτό.»

 

Πόσες φορές την εβδομάδα είναι αρκετά;
Και πάλι δεν υπάρχουν κανόνες. Στο χώρο μας της “Himalayan Yoga Meditation of Hellas”. Μπορούμε να συναντιόμαστε τρεις φορές την εβδομάδα, Δευτέρα και Τετάρτη περισσότερο για Joints and Glands και hatha yoga asanas, και την Πέμπτη, περισσότερο αναπνοές και διαλογισμό, ενώ όλα γίνονται όλες τις μέρες. Εμείς συνιστούμε να μην χάνουμε καμία συνάντηση. Όμως ο καθένας έχει το δικό του ρυθμό και εμείς τον σεβόμαστε.