aerial dance

Πόσες φορές δεν έχεις θαυµάσει τα ακροβατικά που κάνουν οι χορευτές του τσίρκου; Είναι απίστευτο το πώς µπορούν να κινούνται µε τόση άνεση και ευελιξία στον αέρα. Τώρα µπορείς να το κάνεις κι εσύ με το aerial dance…

Το aerial dance είναι ένα σύγχρονο είδος χορού, που εξασκείται λίγα µέτρα πάνω από το έδαφος, µε τη βοήθεια ανθεκτικών πανιών που σε κρατάνε ασφαλή όση ώρα εσύ… «πετάς». Ο χορός στον αέρα είναι επηρεασµένος από τα ακροβατικά που γίνονται στο τσίρκο αλλά και στην εναέρια yoga της Ινδίας.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η γυµναστική συναντά τον χορό. Το aerial dance συνδυάζει τον χορό µε τη γυµναστική και τα ακροβατικά. Χορεύοντας στον αέρα, γυµνάζονται οι περισσότεροι µύες σου γιατί καλείσαι να κρατήσεις όλο το βάρος σου και ταυτόχρονα να ελέγξεις τις κινήσεις κάθε µέλους του σώµατός σου. Θα δεις να γυµνάζονται η κοιλιά, τα µπράτσα, οι κοιλιακοί και, φυσικά, οι γλουτοί σου. Το aerial dance λειτουργεί διπλά, καθώς συνδυάζει ενδυνάµωση αλλά και αερόβια άσκηση.

Ηρεµία ευεξία και aerial dance

Νους υγιής εν σώµατι υγιεί. Η έγερση από το έδαφος δεν θα βοηθήσει µόνο το σώµα σου αλλά και την ψυχή σου. Οι fans του είδους ισχυρίζονται ότι η ψυχολογία τους καθώς «πετούν» στον αέρα αλλάζει εντυπωσιακά. Ο χορός από µόνος του είναι αγχολυτικός. Αν προσθέσεις σε αυτόν και την απόλυτη ελευθερία που νιώθεις όταν είσαι στον αέρα, τότε µπορείς να καταλάβεις γιατί κάθε φορά που θα φεύγεις από το µάθηµα θα νιώθεις την απόλυτη ευεξία. Οι ειδικοί του είδους µάλιστα υποστηρίζουν ότι όσο περισσότερο βρίσκεσαι στον αέρα ανάποδα, τόσο ενεργοποιείς την αντιγήρανση!

Συγκεντρώσου…

Το aerial dance θα εξασκήσει εκτός από τις σωµατικές σου ικανότητες και τις νοητικές. Η άσκηση απαιτεί ιδιαίτερη αυτοσυγκέντρωση, ώστε να πραγµατοποιηθούν σωστά οι ασκήσεις και να µην καταπονήσεις το σώµα σου. Από την αυτοσυγκέντρωση εξαρτάται η ισορροπία σου επάνω στα πανιά αλλά και η επιτυχηµένη εκτέλεση των ασκήσεων. Μια εξάσκηση που θα σου φανεί ιδιαίτερα χρήσιµη και στην καθηµερινή σου ζωή!

Πότε θα δω αποτελέσµατα;

Η εξάσκηση του aerial dance δύο µε τρεις φορές τη βδοµάδα θεωρείται ιδανική. Το κορµί σου θα διατηρεί έναν σταθερό ρυθµό και έτσι θα δεις το σώµα σου να αλλάζει θεαµατικά µε µόλις ένα µήνα άσκησης! Ωστόσο, αν φοβάσαι τα ύψη, µπορείς να αρχίσεις να εκτελείς τις φιγούρες σου από χαµηλά και σιγά-σιγά θα νιώσεις έτοιµη να… «πετάξεις». Μάλιστα, μπορείς να το κάνεις πολύ εύκολα και στο σπίτι σου, αν έχεις βέβαια την κατάλληλη υποδομή και εξοπλισμό! Δες βίντεο με ενδεικτικές ασκήσεις:

Δες και αυτό: #Μένουμεσπίτι και χάνουμε πόντους από την περιφέρεια – Top ασκήσεις