τροφές για να κάνεις καλό κρεβάτι

Είναι γεγονός πως το καλό κρεβάτι περνάει πρώτα από το πιάτο σου! Ψάξαμε λοιπόν και βρήκαμε 5 τροφές για πάρτι αφού θα κάνουν την λίμπιντό σου να φτάσει στο ταβάνι. Μπορείς να μας ευχαριστήσεις αργότερα…

Αμύγδαλα

Πλούσια σε ψευδάργυρο, σελήνιο και βιταμίνη Ε. Ο ψευδάργυρος βοηθάει να αυξηθεί η λίμπιντο και η επιθυμία.

Καυτερές πιπεριές

Αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος και προκαλούν διέγερση.

Αλκοόλ και κόκκινο κρασί

Αυξάνει τη διάθεση αλλά μειώνει την απόδοση. Συγκεκριμένα στο κόκκινο κρασί βρίσκεται η ρεσβερατρόλη που βελτιώνει τη ροή του αίματος.

Μπανάνες

Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε κάλιο ενισχύουν τη μυϊκή αντοχή και έτσι αυξάνεται η διάρκεια! Την ίδια ιδιότητα έχει και το μέλι με καρύδια

Και τι να φας για να κρατήσει περισσότερο το κρεβάτι;

Φιστίκια

Τα φιστίκια είναι μια πλούσια φυσική πηγή του αμινοξέος L-αργινίνη, η οποία είναι απαραίτητη για την αύξηση της σεξουαλικής αντοχής στους άνδρες, σύμφωνα με τον δρ Nicholas Perricone. Η L-αργινίνη χαλαρώνει τα αιμοφόρα αγγεία στο όργανο ευνοώντας την αυξημένη ροή του αίματος στην περιοχή και την αύξηση της σεξουαλικής αντοχής κατά τη διάρκεια.

Σκόρδο

Το σκόρδο περιέχει αλλικίνη (allicin), μια χημική ένωση που θεωρείται ότι αυξάνει τη ροή του αίματος στα γεννητικά όργανα. Η αυξημένη ροή του αίματος στο όργανο το “αναγκάζει” να μείνει σε στύση για περισσότερο χρόνο, αυξάνοντας έτσι την αντοχή κατά τη διάρκεια.

Δες εδώ και ένα bonus θέμα: Έχετε όρεξη για έρωτα το πρωί; Ο δεκάλογος της… επιτυχίας