Ελένη Πετρουλάκη γυμναστική ασκήσεις

Η Ελένη Πετρουλάκη μας δίνει ασκήσεις για γυμναστική και για καραντίνα! Ο µεταβολισµός, εξηγεί η Ελένη Πετρουλάκη, περιλαµβάνει όλες εκείνες τις βιοχηµικές διαδικασίες που εµπλέκονται στην παραγωγή και απελευθέρωση της ενέργειας.

Ο όρος βασικός µεταβολικός ρυθµός (BMR Basal Metabolic Rate) αναφέρεται στο σύνολο της ενέργειας που χρειάζεται κάθε µέρα ο οργανισµός για τις καθηµερινές του λειτουργίες, για την αναπνοή, για την καρδιά κλπ. Ο βασικός µεταβολικός ρυθµός είναι αυτός µε τον οποίο καις θερµίδες σε κατάσταση χαλάρωσης κι αντιστοιχεί στο 75% της ενέργειας που καις καθηµερινά. Ο βασικός µεταβολικός ρυθµός χρησιµοποιεί περίπου 22 θερµίδες για κάθε κιλό βάρους.

Αυτό είναι που καις στην καθηµερινότητά σου. Πηγή της ενέργειας είναι οι τροφές τις οποίες ο οργανισµός επεξεργάζεται για να καλύψει τις ανάγκες. Ο βασικός µεταβολισµός διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο και επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες όπως η ηλικία, η θερµοκρασία του σώµατος, οι ορµόνες και το ποσοστό σωµατικού λίπους. Όσο χαµηλότερο το ποσοστό λίπους τόσο υψηλότερος ο µεταβολικός ρυθµός. Για να τον ενεργοποιήσεις και να χάσεις τα περιττά κιλά είναι απαραίτητη η άσκηση και η σωστή διατροφή.

Οι ασκήσεις για γυμναστική από την Ελένη Πετρουλάκη

Ποιος είναι ο δικός σου µεταβολισµός;

Ο µαθηµατικός τύπος υπολογισµού του Βασικού Μεταβολικού Ρυθµού είναι ο εξής:

Γυναίκες
Βασικό µεταβολικό ρυθµό =
655 + (9,6 x βάρος σε κιλά) + (1,8 x ύψος σε εκατοστά) – (4,7 x ηλικία σε χρόνια).

Παράδειγµα

Γυναίκα 28 ετών, έχει βάρος 56 κιλά και ύψος 1,65.
655+(9,6 x 56) + το ύψος το υπολογίζουµε µε (1,8 x 1,65) – (4,7 x 28) = 537,6 + 297 -131,6 = 1358 θερµίδες πρέπει να καταναλώνει την ηµέρα για να παρεµένει σταθερό το βάρος της. Αν θελήσει να χάσει βάρος πρέπει να παίρνει λιγότερες θερµίδες.

Οι ασκήσεις για γυμναστική από την Ελένη Πετρουλάκη

Όλες οι ασκήσεις θα γίνουν σε 3 σετ των 30 επαναλήψεων

Στηριζόµαστε σε οριζόντια θέση µε τεντωµένα τα χέρια στο άνοιγµα των ώµων και τις µύτες των ποδιών στο άνοιγµα της λεκάνης. Από αυτή την πρηνή θέση φέρνουµε εναλλάξ λυγισµένο κάθε πόδι όσο πιο µπροστά γίνεται.

Έχω το ένα πόδι λυγισµένο και το άλλο τεντωµένο στο πλάι. Φέρνω λυγισµένο το αντίθετο χέρι προς το γόνατο καθώς το ανεβάζω ψηλά. Επαναλαµβάνω την άσκηση εναλλάξ.

Με ελαφρώς λυγισµένα τα πόδια σε διάσταση, φέρνω εναλλάξ αντίθετο χέρι σε αντίθετο πόδι.

Τοποθετώ τα χέρια κάτω. Το ένα χέρι βρίσκεται µπροστά και το αντίθετο πόδι τεντωµένο πίσω. Φέρνω το σώµα σε όρθια θέση και το τεντωµένο πόδι το φέρνω µπροστά και ψηλά όσο µπορω.

Το σώµα βρίσκεται σε όρθια θέση και τα πόδια είναι λυγισµένα στο άνοιγµα της λεκάνης. Με αναπήδηση ανοίγω και κλείνω τα πόδια. Προσπαθώ να κρατήσω τη σπονδυλική στήλη σε ευθεία γραµµή. Τα γόνατα δεν ξεπερνούν τις µύτες των ποδιών.

Δες και αυτό: Πώς να χάσεις κιλά πιο γρήγορα – Οι 7 µαγικές τροφές