δίαιτα Skardeil

Πώς θα σου φαινόταν η ιδέα να κρατιέσαι μια ζωή αδύνατη, με μερικές αλλαγές στις διατροφικές σου συνήθειες; Η ιατρική δίαιτα Skardeil, που μόλις βγήκε στην δημοσιότητα, υποστηρίζει πως τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο, αρκεί να κάνουμε σωστούς συνδυασμούς τροφών.

Η φιλοσοφία της είναι να τρως πολλή πρωτεΐνη, και την αναλύουμε ώστε να δεις τελικά αν σου ταιριάζει. Με το καλοκαίρι να είναι προ των πυλών πάντως, αξίζει μια δοκιμή.

Αναλυτικά τι αναφέρει η δίαιτα Skardeil

Ο εμπνευστής της δίαιτας είναι ο Δρ. Τάουνερ ο οποίος ασκούσε το επάγγελμα του γιατρού στο Σκάρσνταίηλ της Νέας Υόρκης (από όπου πήρε και το όνομα της η δίαιτα). Ο Δρ. Τάουνερ αφού μελέτησε τα μειονεκτήματα και τις ελλείψεις των άλλων διαιτητικών προγραμμάτων, θέλησε να δημιουργήσει μια δίαιτα απλή, αποτελεσματική, μικρής χρονικής διάρκειας που θα επέτρεπε στους ασθενείς να ελέγχουν το βάρος τους για μια ζωή.

Η Δίαιτα Skardeil αποτελεί μια στερητική και άλιπη δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνη. Παρέχει μέχρι και 1000 θερμίδες ημερησίως με ποσοστό 43% σε πρωτεΐνες, 22,5% σε λίπη και 34,5% σε υδατάνθρακες.

Πλεονεκτήματα

  • Απώλεια βάρους σε σύντομο χρονικό διάστημα (2 εβδομάδων)
  • Εύκολη υιοθέτηση
  • Εκπαιδεύει το διαιτώμενο να αποφεύγει τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες και θερμίδες
  • Μείωση των επιπέδων χοληστερόλης
  • Παρουσιάζει καρδιοπροστατευτική δραση
  • Δεν περιλαμβάνει δυσεύρετα τρόφιμα

Μειονεκτήματα

  • Αυστηρή, δεν επιτρέπει την παραμικρή παρασπονδία
  • Προκαλεί αδυναμία, απώλεια αντοχής και ενεργητικότητας
  • Είναι μονότονη, στερητική δίαιτα που μπορεί να γίνει κουραστική για το διαιτώμενο
  • Αποκλείει βασικές ομάδες τροφίμων, όπως το ελαιόλαδο, τα γαλακτοκομικά, τα ζυμαρικά, το ρύζι και τα όσπρια με αποτέλεσμα να μην καλύπτει όλες τις ανάγκες του οργανισμού σε διαλυτές φυτικές ίνες, φυτοστερόλες ακόμα και μακροθρεπτικά συστατικά
  • Κίνδυνος για αφυδάτωση, οστεοπόρωση, νεφροπάθεια, καταστροφή του ήπατος (λόγω μεγάλης ποσότητας ζωικών πρωτεϊνών)

Μερικά μυστικά για την δίαιτα Skardeil

  • Μην κάνετε αντικατάσταση των τροφών
  • Απαγορεύονται τα αλκοολούχα
  • Μην κάνετε την συγκεκριμένη δίαιτα πάνω από 14 ημέρες
  • Αποφεύγετε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στη δίαιτα
  • Τρώτε ότι ακριβώς περιλαμβάνει το διαιτολόγιο σας
  • Αν πεινάτε μεταξύ των γευμάτων, καταναλώστε σέλινο και καρότα
  • Προτιμήστε τις σαλάτες με ξύδι ή λεμόνι και όχι με μαγιονέζα
  • Όλα τα λαχανικά να είναι χωρίς βούτυρο ή μαργαρίνη
  • Τρώτε άπαχο κρέας
  • Μαύρο καφέ και τσάι πράσινο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ζαχαρίνη

Δείτε και αυτό: Έχετε φουσκώματα και πρηξίματα; Η δίαιτα FODMAP θα σας σώσει