Είναι γεγονός! Μια τσάντα από τον Οίκο Balenciaga έχει κάνει όλες τις bloggers του πλανήτη να είναι σε λίστα αναμονής παρά τον ιό. Δεν ξέρουμε αν εσύ θα την κρατούσες, πάντως για εμάς είναι έρωτας και μάλιστα μεγάλος. Για την ακρίβεια, από τότε που την ανακαλύψουμε σκεφτόμαστε πώς να την αποκτήσουμε… ακόμα και με waiting list και τιμή ανάλογη της εταιρίας.
Η αγαπημένη φιγούρα μικρών και μεγάλων γυναικών γίνεται τσάντα στα δημιουργικά χέρια του Οίκου Balenciaga. Την είδαμε σε λευκό, μαύρο, κόκκινο και ροζ στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού και μάλιστα στα χέρια αρσενικών μοντέλων.
Ο λόγος; Η τσάντα μπορεί να κρατηθεί και από το αγόρι μας, αφού χωράει άνετα το laptop του αλλά και τις σημειώσεις ή τα βιβλία του! Το brand την λανσάρει ως τη νέα ταξιδιού ή επαγγελματική, αφήνοντας εμάς να σκεφτούμε τους αντίστοιχους συνδυασμούς. Κι αν σου φαίνεται εκκεντρική, δεν έχεις παρά να σκεφτείς ότι κάνει από μόνη της δήλωση μόδας.
Για την ιστορία, να πούμε ότι η Hello Kitty δεν είναι τόσο αθώα, ή τόσο παιδική όσο νομίζεις! Λίγα λόγια για την ιστορία της αλλά και το τι συμβολίζει….
Το μυστικό της Hello Kitty που έγινε τσάντα από τον Οίκο Balenciaga
Η Ηello Κitty (ιαπωνικά: ハロー・キティ, Χέπμπορν: Harō Kiti, πλήρες όνομα: Kitty White, ιαπωνικά キティ・ホワイト, προφορά Kiti Howaito) είναι φανταστικός χαρακτήρας που δημιουργήθηκε από την ιαπωνική εταιρεία Sanrio. Δημιουργήθηκε από την Yuko Shimizu αλλά πλέον σχεδιάζεται από την Yuko Yamaguchi. Έχει εικονογραφηθεί ως μια γυναικεία ανθρωπόμορφη λευκή γιαπωνέζικη γάτα Bobtail με έναν κόκκινο φιόγκο και, κυρίως, χωρίς στόμα.
Σχεδόν αμέσως μετά την δημιουργία της το 1974, το πορτοφόλι για κέρματα Hello Kitty παρουσιάστηκε από την Sanrio τον Μάρτιο του 1975. Ο χαρακτήρας πουλήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1976. Ο χαρακτήρας αυτός αποτελεί βασικό κομμάτι της ιαπωνικής λαϊκής κουλτούρας. Μέχρι το 2010 η Sanrio είχε κάνει το Hello Kitty ένα παγκόσμιο φαινόμενο σε επίπεδο μάρκετινγκ το οποίο άξιζε 5 δις δολάρια ετησίως. Μέχρι το 2014, όταν το Hello Kitty ήταν 40 ετών, η αξία του ήταν 7 δις δολάρια ετησίως, χωρίς καμιά διαφήμιση πέρα από τις ιστοσελίδες της Sanrio, των παραγωγών της και των πωλήσεων εισιτηρίων στους εκθεσιακούς χώρους και στις κοντινές τοποθεσίες.
Αν και αρχικά απευθυνόταν σε γυναίκες προ-εφηβικής ηλικίας, ωστόσο η αγορά του Hello Kitty διευρύνθηκε για να συμπεριλάβει και τους ενήλικες καταναλωτές οι οποίοι ήταν παρόντες σε ποικίλα προϊόντα, από προμήθειες σε σχολικά είδη μέχρι αξεσουάρ μόδας, συμπεριλαμβανομένων διαφόρων περιδέραιων με διαμάντια. Διάφορες τηλεοπτικές σειρές Hello Kitty, που απευθύνονται σε παιδιά, έχουν δημιουργηθεί. Έχουν κατασκευαστεί δυο θεματικά πάρκα Sanrio που βασίζονται στο Hello Kitty, το Harmonyland και το Sanrio Puroland.
Δες και αυτό: Πάθαμε έρωτα με αυτή τη τσάντα – Είναι πλισέ και μεγάλη τάση για το καλοκαίρι 2020