πράσινο τσάι οφέλη

Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, πολυφαινόλες και κατεχίνες, το πράσινο τσάι είναι ξεκάθαρα ελιξήριο νεότητας. Ωστόσο, πέρα από τα γνωστά του οφέλη, το πράσινο τσάι έχει και 4 ακόμα που σίγουρα δεν ήξερες μέχρι σήμερα.

Αν μέχρι σήμερα δεν έδειχνες ιδιαίτερη αδυναμία σε αυτό το ρόφημα, καιρός να αναθεωρήσεις. Με έξι ειδών πολυφαινόλες, θεωρείται από τα πιο ευεργετικά ροφήματα, ενώ πρόσφατα πήρε θέση και στις συνθέσεις των καλλυντικών!

Τα 4 οφέλη που δίνει το πράσινο τσάι και δεν το ήξερες

  • Σου χαρίζει υγεία: Οι πολυφαινόλες και κατεχίνες που περιέχει συμβάλλουν στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού, ενώ έχουν αντικαρκινική δράση και μειώνουν τον κίνδυνο για καρδιοπάθειες. Σε εργαστηριακές δοκιμές, οι κατεχίνες έδρασαν πιο αποτελεσματικά από τις βιταμίνες C και E στο να σταματήσουν τις φθορές που προκαλεί η οξείδωση στα κύτταρα, αποτρέποντας γενικότερα την εμφάνιση ασθενειών.
  • Πρόσφατη έρευνα που βρήκαμε εδώ, από το Ιατρικό πανεπιστήμιο της Βόρειας Κορέας έδειξε ότι το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού σε συνδυασμό με την πολυαιθυλενογλυκόλη μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προληπτικό και θεραπευτικό εργαλείο κατά της παχυσαρκίας και του διαβήτη τύπου 2, χωρίς να υπάρχουν ιδιαίτερες παρενέργειες.
  • Βοηθά στο αδυνάτισμα: Σύμφωνα με έρευνα του Ιατρικού Πανεπιστήμιου της Βόρειας Κορέας, το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού, σε συνδυασμό με την πολυαιθυλενογλυκόλη, έχει λιποδιαλυτική και αποτοξινωτική δράση, λειτουργώντας προληπτικά κατά της παχυσαρκίας και του διαβήτη τύπου 2.
  • Σου προσφέρει υγιή δόντια και ούλα, ενώ αποτρέπει τη δυσάρεστη αναπνοή.
  • Διατηρεί τη λάμψη και τη σφριγηλότητα της επιδερμίδας σου: Βελτιώνει τη φωτεινότητα της επιδερμίδας στο πρόσωπο, ενώ στο σώμα θα απολαύσεις την ενυδατική και απαλυντική του δράση.

Το γνωστό όφελος: 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι μετά το φαγητό αποτρέπει την αύξηση των μορίων λίπους που κυκλοφορούν στο αίμα και επιταχύνει το μεταβολισμό.

Πράσινο τσάι για καθαρή επιδερμίδα

Χρησιμοποίησε τα φακελάκια του τσαγιού που πίνεις καθημερινά, τοποθετώντας τα σαν κομπρέσες για τα μάτια! Αφήνοντάς τα 5΄-10΄, θα διαπιστώσεις ότι μειώνουν το πρήξιμο και τους μαύρους κύκλους.

Δες και αυτό: Ομορφιά στο πιάτο σου: Ποιες τροφές είναι φουλ στο κολλαγόνο