- Διαφήμιση -
Τα λογότυπα των brands ήταν πριν 20 χρόνια περίπου μεγάλα και επιβλητικά και ουσιαστικά κάλυπταν κάθε κομμάτι της εκάστοτε συλλογής. Αργότερα έγιναν πιο μίνιμαλ και διακριτικά μέχρι που φέτος όπου φαίνεται ότι η τάση επανέρχεται.
Η νέα συλλογή του Fendi που θα τη βρεις αποκλειστικά στο Net-a-Porter από τις 13 Απριλίου, έχει σε κάθε κομμάτι της το λογότυπο του brand. Bomber, τσάντες, παππούτσια και T-shirts σε μίνιμαλ σχέδια με μάξιμουμ λογότυπο. Να υπενθυμίσουμε ότι το λογότυπο σχεδιάστηκε από τον Karl Lagerfeld το 1965.
- Διαφήμιση -