Σίγουρα θα μπορούσε να κερδίσει το Όσκαρ ο διάσημος σκηνοθέτης μέσω της καμπάνιας του Gucci για την κολεξιόν Spring/Summer 2020. Μετά την τεράστια επιτυχία που είχε πέρυσι το “Art Book” του brand, φέτος σειρά είχε η κινηματογραφική προβολή των ρούχων. Κάπως έτσι ο “ιδιόρρυθμος” Γιώργος Λάνθιμος συνάντησε τον υπερρεαλισμό του δημιουργικού διευθυντή της Gucci, Alesandro Michele σε ένα concept με πρωταγωνιστή ένα άλογο!
Ο σκηνοθέτης τοποθετεί το αγέρωχο ζώο σε αστικό περιβάλλον και του προσδίδει ανθρώπινα χαρακτηριστικά για να ακολουθήσει τα μοντέλα στην καθημερινότητα της Πόλης των Αγγέλων. “Είναι περισσότερο σύμβολο και ανατρεπτικό στοιχείο που θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει τα πάντα, από την οικογένεια μέχρι τον έρωτα”, λέει ο Λάνθιμος.
Τα λόγια είναι περιττά όταν μιλάμε για τέτοιο level
αλλά και σχετικές φωτογραφίες: