H αντίστροφη μέτρηση για το καλοκαίρι έχει ήδη αρχίσει. Τώρα, λοιπόν, ήρθε η ώρα για να κατακτήσεις τους στόχους σου και να αποκτήσεις ένα καλλίγραμμο κορμί, για εμφανίσεις γεμάτες αυτοπεποίθηση!

Από τη Βάσω Αργυρέα

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ! Ξεκίνα ένα εντατικό πρόγραμμα γυμναστικής για ενδυνάμωση και ακολούθησέ το τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Φρόντισε να βάλεις την πρωινή άσκηση στη ζωή σου αφού είναι ο τέλειος τρόπος για να κάνεις ακόμα καλύτερες καύσεις.

ΜΕΙΝΕ ΕΝΥΔΑΤΩΜΕΝΗ Κατανάλωνε πολύ νερό μέσα στη μέρα προκειμένου να απαλλαγείς από την κατακράτηση υγρών που δημιουργεί ανεπιθύμητα φουσκώματα. Επιπλέον, πρόσθεσε στο καθημερινό σου διατροφολόγιο φρούτα και λαχανικά τα οποία θα σου δώσουν έξτρα ενυδάτωση.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΕ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ Εάν είσαι λάτρης του ποτού καλό θα ήταν να το μειώσεις και να το απολαμβάνεις το πολύ 1-2 φορές την εβδομάδα. Με αυτό τον τρόπο θα αποφύγεις να προσθέσεις έξτρα θερμίδες στη διατροφή σου.